tirsdag 22. juni 2010

TATT AV LYNET

Da jeg for en gang skyld skulle legge meg nedpå litt etter middag, noe jeg vanligvis aldri gjør, så kom regnet med tordenskrellet. Jeg holdt akkurat på å sovne og orket derfor ikke å stå opp og dra ut kontaktene; det går jo som regel bra. Men det gjorde det ikke denne gangen. Dataen min fikk seg et elektrisk sjokk, og etter det har den ikke villet kommunisere med meg.

Det har derfor ikke blitt så mye blogging etter det, da alle bildene mine allerede var lastet over på dataen og slettet fra fotoapparatet.

Jeg regner med at det er en enkel sak å fikse i Europa, og vil komme sterkere tilbake når dataen er oppe og går igjen. Nå er det bare noen dager igjen før vi tar sommerferie i Norge/Frankrike. Ønsker alle leserne en god sommer, og så vil dere kunne lese og se mer her på bloggen etter hvert.

Ingen kommentarer: