torsdag 24. september 2009

HVERDAGSHILSEN

Nå er det en liten stund siden sist innlegg, så det er vel på tide med en liten oppdatering av bloggen. Jeg har ikke så mye spennende å skrive om da dagene mest har vært preget av hverdagslige ting. Både jeg og Erik har jobbet en del i det siste og jeg begynner jo å innse at jeg har overlatt oppdragelsen av barna mine til skolen og Daouda, som passer dem på ettermiddagen. Heldigvis så gjør Daouda en kjempe god jobb tiltross for at disiplinen ikke er den strengeste, og de tre små har tendenser til adelsnykker innimellom. Men da er vi så heldige at vi har Marius og Hilde som hjelper til med globalskolen og Linda som har lesetrening med Theodor en time i uka, slik at de kan komplettere litt i den ellers noe kamerunesisk pregede oppdragelsen :O)

Her ser dere noen bilder fra ukene som har gått:

Aaron som også vil bade når lille Sandra skal bades, Theodor som lå nede for telling etter et katapultangrep fra sin lillebror. Aaron kastet en leke som traff ham midt i pannen. Det ble ikke rare kuttet, men det blødde dessto mer og jeg måtte bare ta et bilde av ham etter at stripset var satt på, for gutten så ikke ut. Theodor syntes det var litt stilig selv også. Og det skal noteres at Aaron ble litt skremt selv også og han har sluttet å kaste leker rundt.

Marius og Theodor som jobber med globalskolen, Samuel som la seg ned og solte seg bak huset, Sjarmtrollet Aaron som ikke kaster leker mer, og til slutt Sunniva som hadde gravd Theodor ned i sandkassen. Hele tre ganger måtte jeg vaske håret på ham for å få ut sanden. Det verste var at etterpå gravde de ned Sunniva og hun har litt lenger hår enn Theodor. Sikker på at de koste seg.

Det var ukens hilsen fra oss.





































Ingen kommentarer: